سلام به رفقای اهل دل و پایهثابتهای ستون حواشی مجله بت فوروارد. ما گفتیم لئو مسی تو ۳۸ سالگی و بعد از اون مصدومیتهای عضلانی تو اینتر میامی احتمالاً میاد جام جهانی که فقط یه دور افتخار بزنه و خداحافظی کنه اما کینگ لئو دیشب تو کانزاسسیتی جوری گرد و خاک کرد که رسماً کل فیفا و کتاب رکوردهای گینس باید برن غاز بچرونن. امروز قراره بریم سراغ داغترین اتفاق جام، پیروزی ۳ بر صفر آرژانتین مقابل الجزایر و اون هتریک مسی که نشون داد پادشاه فوتبال هنوز خیال پایین اومدن از تخت رو نداره.
از اشکهای مرموز تا پوزخند به کلوزه و امباپه
دیشب استادیوم اروهد تو آمریکا شاهد یه اتفاق تاریخی بود. مسی وقتی پاش رو گذاشت رو چمن، دویستمین بازی ملیاش رو ثبت کرد و تبدیل شد به اولین بازیکن تاریخ که تو ۶ دوره جام جهانی بازی کرده. اما بمب اصلی همون هتریک مسی بود. لئو تو نیمه اول یه گل از بیرون محوطه زد و تو نیمه دوم هم دو بار دیگه تور دروازه الجزایر رو لرزاند تا با ۳۸ سال سن، پیرترین بازیکن تاریخ بشه که تو این تورنمنت بزرگ سه گل تو یه بازی میزنه! با این درخشش، او بالاخره به رکورد افسانهای ۱۶ گل میروسلاو کلوزه آلمانی رسید تا یه تاج دیگه رو سرش بذاره.
البته احساسیترین صحنه مسابقه گریه کردن مسی بعد از زدن گل اولش بود. خیلیا فکر کردن از شدت ذوقِ رسیدن به رکوردهاست، اما لئو تو مصاحبه بعد از بازی گفت: «گریهام هیچ ربطی به فوتبال نداشت. روزهای سخت و عجیبی رو تو زندگی شخصی گذروندم و از همتیمیهام ممنونم که تنهام نذاشتن.» جالبتر اینکه وقتی بهش گفتن رسیدی به کلوزه و رونالدوی برزیلی، با همون بیخیالیِ همیشگیش یه پوزخند زد و گفت: «افتخار بزرگیه، ولی آخرش اینا فقط یه مشت آماره! امباپه هم امروز دو تا گل زد. من فقط از بودن تو این تیم لذت میبرم.» دیشب ارلینگ هالند و امباپه دبل کرده بودن تا تیتر یک بشن، اما این هتریک مسی قشنگ اومد و همه نگاهها رو دزدید.
جنون در کانزاس و حضور یک بزغاله واقعی
بشنوید از حواشی بیرون زمین! جنون حضور آرژانتین تو کانزاسسیتی به حدی رسیده که هزاران نفر با لباس شماره ۱۰ تو خیابونها میچرخیدن. بامزهترین اتفاق هم تو یه مراسم تماشای دستهجمعی بازی افتاد، جایی که
جیمیس وینستون (ستاره سابق فوتبال آمریکایی) با یه بُزغاله واقعی که لباس آرژانتین تنش بود اومد رو استیج. کلمه بُزغاله تو انگلیسی (GOAT) مخفف «بهترین بازیکن تاریخ» هم هست و این حرکت طنز قشنگ پیشدرآمدی بود برای شاهکار یک ساعت بعد مسی تو مستطیل سبز.
همتیمیهای لئو هم بعد از بازی حسابی براش نوشابه باز کردن. رودریگو دیپل گفت: «لئو اصلاً به رکوردهای فردی اهمیت نمیده و فقط به فکر گروهه.» الکسیس مکالیستر هم تیکهاش رو به منتقدان انداخت و با قاطعیت گفت: «اگه کسی فکر میکرد آرژانتین بدون مسی تیم بهتریه، دیشب ثابت شد که ما بدون اون هیچی نیستیم.» حالا مدافع عنوان قهرمانی باید تو بازیهای بعدی تو دالاس به مصاف اتریش و اردن بره. با این فرمی که پیرمرد ۳۸ ساله آرژانتینی داره، خدا به داد خط دفاع اون دو تا تیم برسه!
پاپکورنهاتون رو دور نریزید که سریال حواشی تازه شروع شده





